Nečekejte pouze na jeden konkrétní dílek potrubí. Přemýšlejte dopředu a jednotlivé dílky tak i efektivně rozmísťujte tam, kde povede budoucí potrubí. V pozdějších fázích tak získáte spoustu času navíc.
I když máte velký náskok před kapalinou, pracujte rychle.
Právě stahujete požadovanou hru do vašeho počítače...
Budu moc rád, když danou hru ohodnotíte.
Díky, užívejte si staré hry!
Pipe Dream, taktéž známá pod názvem Pipe Mania, je logická puzzle videohra vyvinutá roku 1989 společností The Assembly Line pro Amigu. Téhož roku byla portována společností Lucasfilm Games na další herní zařízení, jako je například MS-DOS, Mac, Atari ST, Commodore 64. V dalších letech přišel port na další konzole. Dnešní velké moderní hry dost často využívají hackovací minihry založené na bázi této původní hry.
Herní pole je čtvercová mřížka, do které se zasazují dílky s různě zahnutým potrubím. Nelze však s nimi otáčet. Úvodní dílek je již zasazen a za pár vteřin z něj začne vytékat tekutina. Hráč se snaží dosáhnout co nejdelšího potrubí, kterým poteče daná tekutina. Každá herní úroveň má předem stanovený počet potrubí, kterými musí tekutina protéct, aby byla úspěšně splněna. Potrubí použité navíc je za bonusové body, naopak body se strhávají za nevyužité dílky s potrubím. Na levé straně je zásobník dílků, které budou ve hře následovat. Nahoře je informační bar s číslem levelu, dosaženým skóre a zbývající potrubí nutné k dokončení.
Herní dílky obsahují překřížení, zpomalení, různé překážky, jednosměrné proudění, ale i cílové potrubí, nebo jiné speciální herní pole. V pozdějších úrovních se zvyšují požadavky na délku potrubí, je kratší doba od začátku proudění tekutiny a její rychlost. Na některých místech lze využít kraje obrazovky k přesunutí tekutiny na druhou stranu. Hra obsahuje klasickou hru jednoho hráče, expert hru jednoho hráče, tréninkový mód a hru dvou hráčů, kteří se předhání v tom, kdo vloží víc dílků potrubí.
Pipe Dream má poměrně jednoduchou, avšak přehlednou, grafiku. Vzhledem k tomu, že se jedná o logickou puzzle hru, tak to není na obtíž. Trochu víc zamrzí horší zvuk. Je ze speakeru a proto neobsahuje žádné velké efekty, ani melodie. Je to však úděl tehdejší doby. Pro zpestření je každá pátá úroveň bonusová inspirovaná tak trochu Tetrisem. Poté se změní prostředí a přibyde nějaká nová funkce.
Ihned pochopitelné pro každého, dostatek levelů, chytlavá hratelnost, ovládání na klávesnici i myši, úrovně se často obměňují.
Prodleva na začátku dokáže být při nepřízni dílků neúprosná, po čase může být stereotypní.